Thursday, November 10, 2011

Terima Kasih Abah....

Salam Khamis semua.... 
hari ni aku sungguh sedih. samapai hati dia sedihkan aku... dahla aku kat opis. nak nangis tak boleh. dahla kat umah pun dah nangis sampai bengkak mata... nasib baik ada Abah yang memahami. Hari selasa hari tu.. dia balik dri opis dia tya aku, ARE U OKAY??? ermmmm.... ada gak dia tya aku ok ke tak?? Terima kasih ABAH... aku bertuah ada abah macam abah.. TERIMA KASIH ABAH... 

berbalik kepada hari ni... skang jam 18.54. dengan tak mandi ( hahahahahaha ) aku mencoret dan merepek kat blog aku yg serba kekurangan ni... aku rasa cam nak mati je... berdosa pulak pikir macam tu... xde guna hidup kalo dah gini... ya Allah hya Tuhan je yang tahu PERASAAN aku sekarang ni... betapa sedihnya hati aku bila org yang aku sayang, org yg aku amat sgt HORMAT buat aku mcm ni.. nmpak sgt aku ni jahat... Ya Allah berdosakah aku... mmg aku byk sgt DOSA... 

Sesungguhnya aku rasa sedih sgt2... sampai hati kan dia wat aku gitu. selama ni aku ikot je ckp dia. tpi.... aku xleh nk tulis pape dah.. SEDIH GILER ni.... Ya Allah aku berdoa padamu bukakan PINTU HATINYA... SEDIH... SEDIH... SEDIH... ABAH kaklong SEDIH st2....



No comments:

Post a Comment