Wednesday, November 02, 2011

masalah hati dn perasaan...

Lama betoi aku tak update blog aku... bz ja memanjang... sepanjang2 jambatan pulau pinang, panjang lagi bz aku.... hahahahaha. skang ni aku ngah prepare markah tuk student2 aku.. lagi tambah panjang bz aku.. adoii. dahla fening ngan nak amik cuti tok raya haji.. hayya... nk amik cuti pun fening.. aku amik 4 hari.. ok tak??? okla kot...
selain nk wat markah ni.. byk lak masalah melanda fikiran aku ni... cgne la nk setel masalah gue ni.. semua masalah leh setel.. tp aku rasa cam payah je nk setel coz melibatkan hati dan perasaan... agak2 dapat ke aku setel... ermmm.. payah sebenarnya. nk bebel kat sini pun panjang sgt.. nak pendekkan pun xleh coz terlalu panjang.. hmmmmm.. redha jela...
aku berdoa kat Tuhan agar permudahkan segala urusan aku sepanjang menyelesaikan masalah hati dn perasaan ni.. aku doa agar Tuhan bg aku petunjuk dn cara tuk aku selesaikan.. harap2 aku berjaya... doakan aku ya...
aku rasa setakat ni je celoteh aku pada pagi yg tenang lagi sunyi serta gelap yg amat ni.... have a good day everyone... Salam.....


1 comment: