Friday, November 04, 2011

SALAM JUMAAT...

Assalamualaikum dan Salam Jumaat....

Semalam aku terlupa nak POST something kat blog...
sibuk sgt men"DOWNLOAD"...
hahahaha...
aku tertarik sgt2 video KATY PERRY-LAST FRIDAY NIGHT..
best video clip dia...
KATY sgt cantek dengan bju tu... dengan rambot afronya... hahaha so cute..
kalo aku wat rambot gitu ok tak?? hahahaha
paper tak habis tanda lagi. esok dah nk balik kampung..
ermmm..... apa lagi ya
alamak.. tiba2 je aku BLURRRR.... dah dtg balik penyakit bLURRR aku neh.
agak2 la kan?? ada ubat tak tukpenyakit ni???
semalam aku g karok ngn my BF... ( MR.SSAM).. best giler dowh layan lagu rock!!!
mcm kat HARD ROCK CAFE lakk... hahahah.. berangan je lebih..
nak pegi tak kot... kan abg kan???
hehehehe.. abg sy tengah bosan skang coz kat opis dia sorang2 jak...
hahahahaha... PADAN MUKA... jahat kan aku...
jgn marah ya abg sam.... kihkihkih

tiba2 je skang ni aku rasa nak layan lagu rock balik...
lagu2 yang best aku dengar
1. MY CHEMICAL ROMANCE- I don't Love u, Teenager
2.All American Reject- I wanna, Dirty Little Secret
3.Incubus - Wish U were Here, Drive
4.Simple Plan - Shut UP
5.Sugarbabes - Round Round

try la dengar.... best kot...
ok lah.. setakat ni je coretan gue.. hihihihi
have fun everyone...
ENJOY THE VIDEO of SUGARBABES - ROUND ROUND
bye......





No comments:

Post a Comment