Saturday, November 05, 2011

Ku Mohon Padamu Ya Allah....

Salam Aidil Adha semua...
aku dah sampai kg jam 6.30 ptg td... Alhamdulillah, syukur.
tp aku sedih sgt2.. coz apa yg aku rancang x akan jdi..
Sedih sgt2.. selama ni aku dengar je ckp dia.. tak pernah bangkang pun...
aku sentiasa ikot... tp apa aku dapat??? sedih nya..
aku mintak satu je... tp itu pun dia xboleh nak bagi.. alasan dia malu?? ermmm...
aku sedih sgt2.. rasa mcm nak mati je ni...
aku menangis.. rasa sedih sgt2.. smpai hati dia buat aku mcm ni...
Ya Allah aku mohon kepadamu... bukalah pintu hati dia untuk menerima segalanya..
Aku berdoa padamu Ya Allah.. bantulah Hamba mu ini...
sedihnya.. hanya Tuhan je yg tahu perasaan aku ni.....
aku x dapat nk tulis dah.. coz sebak sgt2...
Selamat Malam semua....
Semoga Raya kali ni best2....
Selamat Tinggal ya...


1 comment: