Friday, January 06, 2012

TERHALANG...

Salam Jumaat semua. menulis lagi aku hari ni... Segala rancangan aku sia2 je. Sedih betol hati aku ni. aku bukannya nak buat jahat.. benda baik pun. Sampai hati dorang kan menghalang??? Selama ini aku sentiasa ikot cakap dorang. xpernah bantah. aku mintak satu tu. Demi kebahagiaan aku je.. Aku kecewa sangat2. Sampai hati dorang. agaknya dorang suka tengok aku menderita agaknya. kalau itu yang dorang nak. baiklah aku akan menderita. bukan aku xnak dengar cakap tapi ini yang aku dapat setelah ikot cakap dorang selama ni. Dalam hidup aku tak pernah membantah cakap dorang. hanya kali ni je. Lepas ada orng lain masuk campur lak.. xpernah berlaku dalam family konon. padahal dia pun sama. 2x5 je.. aku bukan pentingkan diri sendiri.. aku hanya nak bahagia je... tolongla lepaskan aku... ini ke yang aku dapat setelah aku setia selama ni... kenapa?? apa yang berlaku kelak bia aku yang tanggung... aku takkan susahkan hidup korang lagi... aku bukannya nak wat jahat... sebab 'STATUS' je... adoyai.. bukan leh bawak masuk kubur pun... ADOI!!!! sedar2 la wei.. kang cakap macam2 terasa lak... macam mana aku nak hormat korang kalo korang tak hormat aku.. nak takut watpe??? takut org mengata... dah org ada mulut bialah dorang mengata. tak rugi pun... lainlah kalo orang mengata rugi duit seribu... wake up la... ni zaman moden la.. bukan zaman dulu kala.. dah nak kiamat pun... payah lak kalu dah berpelajaran mcm ni... xsalah pun semua tu... duk g jumpa bomoh n mengata kat orang, tak tahu malu plak... adoi.. ni zaman komputer la... tolongla sedar... benda gitu pun nak amik kira lagi ke...

aku tak tahu nak cakap apa lagi... memang ni dah nasib aku.. aku jeles tgk org lain.. bahagia tp kebahagian aku dirampas... sampai hati... kenapa aku dilahirkan kalu korang buat aku macam ni. kenapa tak bunuh je aku dulu.. tak boleh ke kembalikan kebahagiaan aku...tolonglah....

No comments:

Post a Comment