Monday, August 01, 2011

cerita aku 1

erm....

aku dah g JPN.. tukar IC.. muka aku so temban.. lepas sebulan baru pat amik... erm... skang ni aku xdak IC.. haaaahhhhahahaha... pas g JPN g beli tiket.. aku pelik nape ramai org kat kedai.. rupanya baru teringat hari ni isnin so, ada PASAR TANI.. hihihihi.. pya la lama xbalik sampe aku dah lupa... lupa diri betol aku ni.. hahahaha... pastu aku beli tiket.. selasa malam jam 8.30 naik kat KEDAI MELOR... smpi pagi esoknya...

adoiiii... agak2 penat tak??? hahahaha... insyaAllah tak kot. akt kan wanita yg kuat.. kan? hari ni aku terasa hati ngan seseorang. entahla... terasa gile aku... nasib aku ni penyabar orgnya... Alhamdulillah PUASA.. takla aku naik angin mcm biasa... entahla... bila UMUR dh meningkat ni.. HATI aku jadi SENSITIF plak... benda kecik pun TAUCHING... biasalah pompuan yg ada perasaan kan??? mmg la semua org ada perasaan tp perasaan aku lain dari yg lain... ye ke??? ahahahaha... apa2 jela...

skang dah jam 4.30 ptg.. nk kena ready masak2 kat dapur... lain kali aku ceritainlagi ya... sayonara...



No comments:

Post a Comment